Zadaj pytanie on-line
Producenci
Promocje
Subiekt nexo PRO Licencja na 1 stanowisko
Subiekt nexo PRO Licencja na 1 stanowisko
893,00 zł 835,00 zł 726,02 zł 678,86 zł
szt.
Subiekt Sprint 2 (system szybkiej sprzedaży detalicznej)
Subiekt Sprint 2 (system szybkiej sprzedaży detalicznej)
299,00 zł 295,00 zł 243,09 zł 239,84 zł
szt.
Sfera dla Subiekta GT rozszerzenie +1 stanowisko
Sfera dla Subiekta GT rozszerzenie +1 stanowisko
365,00 zł 338,00 zł 296,75 zł 274,80 zł
szt.
Rachmistrz GT (księga przychodów i rozchodów i system naliczania podatku zryczałtowanego)
Rachmistrz GT (księga przychodów i rozchodów i system naliczania podatku zryczałtowanego)
335,00 zł 305,00 zł 272,36 zł 247,97 zł
szt.
Insert Subiekt nexo wersja na 3 stanowiska
Insert Subiekt nexo wersja na 3 stanowiska
744,00 zł 679,90 zł 604,88 zł 552,76 zł
szt.
InsERT Subiekt GT - Hurt b2b sprawdź ofertę !
InsERT Subiekt GT - Hurt b2b sprawdź ofertę !
590,00 zł 539,50 zł 479,67 zł 438,62 zł
szt.
Insert Subiekt nexo PRO rozszerzenie na następne 3 stanowiska
Insert Subiekt nexo PRO rozszerzenie na następne 3 stanowiska
1 871,00 zł 1 497,00 zł 1 521,14 zł 1 217,07 zł
szt.
Rewizor GT (system finansowo-księgowy)
Rewizor GT (system finansowo-księgowy)
1 116,00 zł 1 029,00 zł 907,32 zł 836,59 zł
szt.
Insert mikroSubiekt dla Windows
Insert mikroSubiekt dla Windows
106,90 zł 103,00 zł 86,91 zł 83,74 zł
szt.
Gratyfikant nexo (30 pracowników)
Gratyfikant nexo (30 pracowników)
1 116,00 zł 1 110,00 zł 907,32 zł 902,44 zł
szt.

mpFirma Professional (Stanowisk: 1, Ważność: 1 rok)

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 299,00 zł 299.00
Cena netto: 243,09 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: BinSoft
Kod produktu: mpFirma Professional St1, 1 rok

Opis

Aplikacja mpFirma wspomaga prowadzenie własnej firmy. Program ma budowę modułową, a każdy z modułów wspiera określoną gałąź działalności firmy.

W chwili obecnej mpFirma posiada następujące moduły:

Moduł Kontrahenci - pozwalający na zarządzanie bazą kontrahentów; Umożliwia gromadzenie różnych informacji na ich temat; można określić indywidualne cenniki, formy płatności, kredyty kupieckie itp. Ale dla kontrahenta można także przypisać pracowników, planować zadania do wykonania, prowadzić tematy (interesy) i wiele więcej;
Moduł Sprzedaż i Zakup - umożliwia wystawianie różnego rodzaju faktur, rachunków, paragonów; Obsługuje m.in. drukarki fiskalne, kasy fiskalne, czytniki kodów kreskowych itp.; Pozwala na wywtawianie dokumentów w różnych walutach, drukowanie ich w różnych językach;
Moduł Magazyn - pozwala na prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej; Obsługuje dowolnie wiele magazynów, magazyny walutowe, dowolnie wiele cenników - w różnych walutach, kolejkowanie FIFO, LIFO i wiele więcej;
Moduł Zamówienia - pozwala na obsługę zamówień przychodzących i wychodzących; Import zamówień z zewnetrznych źródeł i plików, np. pliki XML (format Allegro), CSV (Amazon, eBay) itp.
Moduł Oferty - pozwala na przygotowywanie ofert dla klientów; Ma możliwość przygotowania dowolnie wielu różnych szablonów ofert, wysyłanie ofert na e-mail, zapisywanie ich w formacie PDF itp.
Moduł CRM - umożliwia zarządzanie relacjami z klientami; Pozwala na przygotowywanie kampanii reklamowych, wysyłkę mailingów, wysyłke masowych wiadomości SMS, przypomnienia do różnych rzeczy itp.;
Moduł Serwis i Naprawy - wspomaga prowadzenie serwisu i obsługę reklamacji; Umożliwia przyjmowanie zleceń serwisowych, drukowanie pokwitowań dla klientów, nadawanie numerów RMA itp.;
Moduł Płatności - wspomaga zarządzanie płatnościami; informuje o saldzie kontrahentów, pozwala na wysyłanie wezwań do zapłaty z obliczonymi odsetkami itd.; Moduł pozwala na prowadzenie dowolnie wielu kas, przyjmowanie wpłat KP i wypłat KW, tworzenie raportów kasowych;
Moduł Rejestr wyciągów bankowych - pozwala na zarządzanie wyciągami bankowymi; umożliwia import wyciągów w różnych formatach; Pozwala na wprowadzanie wykonywanych i planowanych przelewów;
Moduł Rejestr oprogramowania - pozwala na zarządzanie oprogramowaniem w firmie; przypomina o kończących się licencjach;
Moduł Rejestr haseł i PIN-ów - pozwala na przechowywanie poufnych informacji, typu hasła do serwerów, poczty e-mail, informacje o kartach płatnicznych itp.;
Moduł Rozliczenia cykliczne - pozwala na prowadzenie cyklicznych rozliczeń w klientami; Umożliwia stworzenie dowolnie wiele list kontrahentów, składających się z dowolnie wielu kontrahentów i prowadzonych w różnych walutach; Dla każdej listy można zdefiniować plan spłaty lub ustawić generator z dowolnym cyklem;
mpFirma to także wiele integracji:

Integracja z firmami kurierskimi - wysyłaj paczki wprost z programu! Obsługujemy DHL, GLS, DPD, K-EX i Siódemka;
Integracja z Postivo - wysyłaj faksy i listy drogą tradycyjną - wprost z programu!
Integracja z SMSAPI.pl - wysyłaj wiadomości SMS oraz różne powiadomienia wprost z programu!
Integracja z kalendarzami Google i Live - synchronizuj swoje kalendarze z Google i Microsoft Live;

mpFirma dostępny jest dla systemów Windows oraz Mac OS X. Wersja dla Windows przygotowana jest w dwóch wariantach: 32- i 64-bitowej, dzięki czemu program jest wydajniejszy, a praca w nim przyjemniejsza. Generowane bazy danych są kompatybilne, co pozwala na przeniesienie bazy z jednego systemu do drugiego. Do prawidłowego działania, program nie wymaga żadnych dodatkowych narzędzi ani serwerów bazodanowych. Wystarczy go zainstalować, uruchomić i korzystać!

Jako jedno z nielicznych rozwiązań na rynku dedykowanych dla systemów Mac OS X - mpFirma pozwala na drukowanie paragonów na drukarkach fiskalnych! Posiada zintegrowane wsparcie dla protokołów Posnet, Thermal oraz Novitus. W środowisku Windows, za pośrednictwem aplikacji BSX Printer - możliwa jest obsługa drukarek również firm Elzab oraz Farex. Wraz z mpFirma uzyskuje się za darmo licencję na serwer wydruku BSX Printer!

mpFirma to także jedyne rozwiązanie dla systemu OS X obsługujące różne modele kas fiskalnych! Pozwala na import i eksport bazy PLU, grup towarowych itd.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE:

Faktury VAT, WNT, eksportowe, marża, proforma, RR, Zaliczka, Korekta, Noty wewnętrzne;
Faktury walutowe; automatyczne pobieranie kursów walut, informowanie o kursie, dacie oraz tabeli z której on pochodzi;
Faktury w języku polskim, angielskim, niemiecki oraz dwujęzyczne;
Obsługa różnych rodzajów rozliczania, m.in. metoda kasowa, samofakturowanie, odwrotne obciążenie, procedury marży;
Wystawianie not korygujących;
Wystawianie faktur cyklicznych, dla zadanych grup kontrahentów, ze spersonalizowaną nazwą produktu;
Możliwość eksportowania i importowania faktur w wielu różnych formatach, m.in. XML, CSV i EDI++;
Paragony, w tym drukowanie ich na drukarkach fiskalnych - również w środowisku Mac OS X!
Możliwość drukowania faktur na drukarkach fiskalnych (które oferują taką funkcję);
Obsługa kas fiskalnych;
Obsługa dowolnie wielu magazynów; Magazyny walutowe; Wszystkie rodzaje dokumentów magazynowych, np.: PZ, WZ, PW, RW, Remanent, Spis z natury, Bilans otwarcia itp.
Obsługa różnych rodzajów kolejkowania, m.in. FIFO, LIFO;
Obsługa dowolnie wielu cenników, automatycznie nadawana marża itp.;
Pełna obsługa czytników kodów kreskowych;
Zamówienia przychodzące i wychodzące;
Import zamówień w różnych formatach, z różnych źródeł;
Obsługa ofert, oferty bez sumowania cen itp.;
Kilka szablonów wydruku dla faktur, zamówień, ofert, dokumentów magazynowych;
Edytor szablonów pozwalający na tworzenie własnych szablonów, modyfikację istniejących itp.;
Dokumenty kasowe KP i KW (kasa przyjmie/kasa wyda)
Baza kontrahentów; dostęp do danych o kontrahencie z dowolnego okna programu;
Możliwość korzystania z prostego indeksu produktów i usług lub pełnej gospodarki magazynowej;
Proste i automatycznie (w tle) tworzenie kopii bezpieczeństwa oraz odtwarzanie kopii bezpieczeństwa;
Możliwość integracji z systemem SMSAPI i wysyłania oraz odbierania wiadomości SMS;
Możliwość prowadzenia wielu firm w jednej bazie danych, tworzenia wielu oddziałów, wielu kont użytkowników;
Mechanizm raportów i statystyk tworzący zestawienia sprzedaży, przychodu, rozchodu, Rejestr dokumentów, Rejestr VAT itp.
Możliwość planowania zadań, zlecania zadań innym pracownikom, tworzenia różnych przypomnień;
Obsługa płatności, księgowanie przelewów i wpłat, rozliczanie klientów;
Dlaczego warto wybrać właśnie oprogramowanie mpFirma?

Korzystanie z programu jest intuicyjne i banalnie proste;
Program automatycznie weryfikuje poprawność wprowadzanych danych, np. numerów NIP, REGON, IBAN;
Aplikacja rozpoznaje nazwę banku powiązaną z wprowadzonym numerem konta;
Program posiada funkcję automatycznego uzupełniania danych adresowych na podstawie kodu pocztowego;
Możliwość drukowania kopert do faktur, zamówień, czy danych kontaktowych;
Możliwość umieszczania własnego LOGA oraz znaku wodnego na dokumentach i kopertach;
Rozbudowany edytorów szablonów pozwalający na dowolną modyfikację faktur, zamówień, ofert, kopert itp.
Możliwość prostego i szybkiego tworzenia kopii bezpieczeństwa danych;
Możliwość migracji pomiędzy systemami Windows i Mac OS;
Obsługa baz lokalnych i zdalny, w tym m.in. MySQL;
Obsługa tunelowania, przechowywania załączników na serwerze SQL, FTP, lokalnie lub poprzez HTTP;
Możliwość pracy w systemie przez wielu użytkowników jednocześnie; Użytkownicy mogą pracować na różnych systemach operacyjnych, posiadać różne uprawnienia;
Współpraca z SMSAPI dzięki czemu możliwe jest błyskawiczne wysyłanie różnych powiadomień i komunikatów SMS do klientów;

Licencja elektroniczna - wysyłka na maila.

 

Demo dla Windows: LINK

Demo dla Mac: LINK

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl