Zadaj pytanie on-line
Producenci
Promocje
InsERT Subiekt GT - Hurt b2b sprawdź ofertę !
InsERT Subiekt GT - Hurt b2b sprawdź ofertę !
590,00 zł 535,00 zł 479,67 zł 434,96 zł
szt.
Sfera dla Subiekta GT rozszerzenie +1 stanowisko
Sfera dla Subiekta GT rozszerzenie +1 stanowisko
365,00 zł 338,00 zł 296,75 zł 274,80 zł
szt.
Gratyfikant nexo (30 pracowników)
Gratyfikant nexo (30 pracowników)
1 116,00 zł 1 110,00 zł 907,32 zł 902,44 zł
szt.
Insert Subiekt nexo wersja na 3 stanowiska
Insert Subiekt nexo wersja na 3 stanowiska
744,00 zł 679,90 zł 604,88 zł 552,76 zł
szt.
czerwony PLUS dla InsERT GT (rozszerzenie funkcjonalne)
czerwony PLUS dla InsERT GT (rozszerzenie funkcjonalne)
737,00 zł 580,00 zł 599,19 zł 471,54 zł
szt.
Insert Subiekt nexo PRO rozszerzenie na następne 1 stanowisko
Insert Subiekt nexo PRO rozszerzenie na następne 1 stanowisko
1 096,00 zł 877,00 zł 891,06 zł 713,01 zł
szt.
Subiekt nexo PRO 1 st. hurt b2b sprawdź ofertę
Subiekt nexo PRO 1 st. hurt b2b sprawdź ofertę
893,00 zł 835,00 zł 726,02 zł 678,86 zł
szt.
Insert mikroSubiekt dla Windows
Insert mikroSubiekt dla Windows
106,90 zł 103,00 zł 86,91 zł 83,74 zł
szt.
Subiekt GT (system sprzedaży)
Subiekt GT (system sprzedaży)
590,00 zł 535,00 zł 479,67 zł 434,96 zł
szt.
Insert Subiekt nexo PRO rozszerzenie na następne 3 stanowiska
Insert Subiekt nexo PRO rozszerzenie na następne 3 stanowiska
1 871,00 zł 1 497,00 zł 1 521,14 zł 1 217,07 zł
szt.

mpFirma Professional (Stanowisk: 1, Ważność: 1 rok)

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 299,00 zł 299.00
Cena netto: 243,09 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: BinSoft
Kod produktu: mpFirma Professional St1, 1 rok

Opis

Aplikacja mpFirma wspomaga prowadzenie własnej firmy. Program ma budowę modułową, a każdy z modułów wspiera określoną gałąź działalności firmy.

W chwili obecnej mpFirma posiada następujące moduły:

Moduł Kontrahenci - pozwalający na zarządzanie bazą kontrahentów; Umożliwia gromadzenie różnych informacji na ich temat; można określić indywidualne cenniki, formy płatności, kredyty kupieckie itp. Ale dla kontrahenta można także przypisać pracowników, planować zadania do wykonania, prowadzić tematy (interesy) i wiele więcej;
Moduł Sprzedaż i Zakup - umożliwia wystawianie różnego rodzaju faktur, rachunków, paragonów; Obsługuje m.in. drukarki fiskalne, kasy fiskalne, czytniki kodów kreskowych itp.; Pozwala na wywtawianie dokumentów w różnych walutach, drukowanie ich w różnych językach;
Moduł Magazyn - pozwala na prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej; Obsługuje dowolnie wiele magazynów, magazyny walutowe, dowolnie wiele cenników - w różnych walutach, kolejkowanie FIFO, LIFO i wiele więcej;
Moduł Zamówienia - pozwala na obsługę zamówień przychodzących i wychodzących; Import zamówień z zewnetrznych źródeł i plików, np. pliki XML (format Allegro), CSV (Amazon, eBay) itp.
Moduł Oferty - pozwala na przygotowywanie ofert dla klientów; Ma możliwość przygotowania dowolnie wielu różnych szablonów ofert, wysyłanie ofert na e-mail, zapisywanie ich w formacie PDF itp.
Moduł CRM - umożliwia zarządzanie relacjami z klientami; Pozwala na przygotowywanie kampanii reklamowych, wysyłkę mailingów, wysyłke masowych wiadomości SMS, przypomnienia do różnych rzeczy itp.;
Moduł Serwis i Naprawy - wspomaga prowadzenie serwisu i obsługę reklamacji; Umożliwia przyjmowanie zleceń serwisowych, drukowanie pokwitowań dla klientów, nadawanie numerów RMA itp.;
Moduł Płatności - wspomaga zarządzanie płatnościami; informuje o saldzie kontrahentów, pozwala na wysyłanie wezwań do zapłaty z obliczonymi odsetkami itd.; Moduł pozwala na prowadzenie dowolnie wielu kas, przyjmowanie wpłat KP i wypłat KW, tworzenie raportów kasowych;
Moduł Rejestr wyciągów bankowych - pozwala na zarządzanie wyciągami bankowymi; umożliwia import wyciągów w różnych formatach; Pozwala na wprowadzanie wykonywanych i planowanych przelewów;
Moduł Rejestr oprogramowania - pozwala na zarządzanie oprogramowaniem w firmie; przypomina o kończących się licencjach;
Moduł Rejestr haseł i PIN-ów - pozwala na przechowywanie poufnych informacji, typu hasła do serwerów, poczty e-mail, informacje o kartach płatnicznych itp.;
Moduł Rozliczenia cykliczne - pozwala na prowadzenie cyklicznych rozliczeń w klientami; Umożliwia stworzenie dowolnie wiele list kontrahentów, składających się z dowolnie wielu kontrahentów i prowadzonych w różnych walutach; Dla każdej listy można zdefiniować plan spłaty lub ustawić generator z dowolnym cyklem;
mpFirma to także wiele integracji:

Integracja z firmami kurierskimi - wysyłaj paczki wprost z programu! Obsługujemy DHL, GLS, DPD, K-EX i Siódemka;
Integracja z Postivo - wysyłaj faksy i listy drogą tradycyjną - wprost z programu!
Integracja z SMSAPI.pl - wysyłaj wiadomości SMS oraz różne powiadomienia wprost z programu!
Integracja z kalendarzami Google i Live - synchronizuj swoje kalendarze z Google i Microsoft Live;

mpFirma dostępny jest dla systemów Windows oraz Mac OS X. Wersja dla Windows przygotowana jest w dwóch wariantach: 32- i 64-bitowej, dzięki czemu program jest wydajniejszy, a praca w nim przyjemniejsza. Generowane bazy danych są kompatybilne, co pozwala na przeniesienie bazy z jednego systemu do drugiego. Do prawidłowego działania, program nie wymaga żadnych dodatkowych narzędzi ani serwerów bazodanowych. Wystarczy go zainstalować, uruchomić i korzystać!

Jako jedno z nielicznych rozwiązań na rynku dedykowanych dla systemów Mac OS X - mpFirma pozwala na drukowanie paragonów na drukarkach fiskalnych! Posiada zintegrowane wsparcie dla protokołów Posnet, Thermal oraz Novitus. W środowisku Windows, za pośrednictwem aplikacji BSX Printer - możliwa jest obsługa drukarek również firm Elzab oraz Farex. Wraz z mpFirma uzyskuje się za darmo licencję na serwer wydruku BSX Printer!

mpFirma to także jedyne rozwiązanie dla systemu OS X obsługujące różne modele kas fiskalnych! Pozwala na import i eksport bazy PLU, grup towarowych itd.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE:

Faktury VAT, WNT, eksportowe, marża, proforma, RR, Zaliczka, Korekta, Noty wewnętrzne;
Faktury walutowe; automatyczne pobieranie kursów walut, informowanie o kursie, dacie oraz tabeli z której on pochodzi;
Faktury w języku polskim, angielskim, niemiecki oraz dwujęzyczne;
Obsługa różnych rodzajów rozliczania, m.in. metoda kasowa, samofakturowanie, odwrotne obciążenie, procedury marży;
Wystawianie not korygujących;
Wystawianie faktur cyklicznych, dla zadanych grup kontrahentów, ze spersonalizowaną nazwą produktu;
Możliwość eksportowania i importowania faktur w wielu różnych formatach, m.in. XML, CSV i EDI++;
Paragony, w tym drukowanie ich na drukarkach fiskalnych - również w środowisku Mac OS X!
Możliwość drukowania faktur na drukarkach fiskalnych (które oferują taką funkcję);
Obsługa kas fiskalnych;
Obsługa dowolnie wielu magazynów; Magazyny walutowe; Wszystkie rodzaje dokumentów magazynowych, np.: PZ, WZ, PW, RW, Remanent, Spis z natury, Bilans otwarcia itp.
Obsługa różnych rodzajów kolejkowania, m.in. FIFO, LIFO;
Obsługa dowolnie wielu cenników, automatycznie nadawana marża itp.;
Pełna obsługa czytników kodów kreskowych;
Zamówienia przychodzące i wychodzące;
Import zamówień w różnych formatach, z różnych źródeł;
Obsługa ofert, oferty bez sumowania cen itp.;
Kilka szablonów wydruku dla faktur, zamówień, ofert, dokumentów magazynowych;
Edytor szablonów pozwalający na tworzenie własnych szablonów, modyfikację istniejących itp.;
Dokumenty kasowe KP i KW (kasa przyjmie/kasa wyda)
Baza kontrahentów; dostęp do danych o kontrahencie z dowolnego okna programu;
Możliwość korzystania z prostego indeksu produktów i usług lub pełnej gospodarki magazynowej;
Proste i automatycznie (w tle) tworzenie kopii bezpieczeństwa oraz odtwarzanie kopii bezpieczeństwa;
Możliwość integracji z systemem SMSAPI i wysyłania oraz odbierania wiadomości SMS;
Możliwość prowadzenia wielu firm w jednej bazie danych, tworzenia wielu oddziałów, wielu kont użytkowników;
Mechanizm raportów i statystyk tworzący zestawienia sprzedaży, przychodu, rozchodu, Rejestr dokumentów, Rejestr VAT itp.
Możliwość planowania zadań, zlecania zadań innym pracownikom, tworzenia różnych przypomnień;
Obsługa płatności, księgowanie przelewów i wpłat, rozliczanie klientów;
Dlaczego warto wybrać właśnie oprogramowanie mpFirma?

Korzystanie z programu jest intuicyjne i banalnie proste;
Program automatycznie weryfikuje poprawność wprowadzanych danych, np. numerów NIP, REGON, IBAN;
Aplikacja rozpoznaje nazwę banku powiązaną z wprowadzonym numerem konta;
Program posiada funkcję automatycznego uzupełniania danych adresowych na podstawie kodu pocztowego;
Możliwość drukowania kopert do faktur, zamówień, czy danych kontaktowych;
Możliwość umieszczania własnego LOGA oraz znaku wodnego na dokumentach i kopertach;
Rozbudowany edytorów szablonów pozwalający na dowolną modyfikację faktur, zamówień, ofert, kopert itp.
Możliwość prostego i szybkiego tworzenia kopii bezpieczeństwa danych;
Możliwość migracji pomiędzy systemami Windows i Mac OS;
Obsługa baz lokalnych i zdalny, w tym m.in. MySQL;
Obsługa tunelowania, przechowywania załączników na serwerze SQL, FTP, lokalnie lub poprzez HTTP;
Możliwość pracy w systemie przez wielu użytkowników jednocześnie; Użytkownicy mogą pracować na różnych systemach operacyjnych, posiadać różne uprawnienia;
Współpraca z SMSAPI dzięki czemu możliwe jest błyskawiczne wysyłanie różnych powiadomień i komunikatów SMS do klientów;

Licencja elektroniczna - wysyłka na maila.

 

Demo dla Windows: LINK

Demo dla Mac: LINK

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl