Producenci
Promocje
Insert Rachmistrz GT rozszerzenie Open
Insert Rachmistrz GT rozszerzenie Open
285,00 zł 279,00 zł 231,71 zł 226,83 zł
szt.
Insert Gratyfikant GT Rozszerzenie o 50 pracowników
Insert Gratyfikant GT Rozszerzenie o 50 pracowników
269,00 zł 259,00 zł 218,70 zł 210,57 zł
szt.
czerwony PLUS dla InsERT GT (rozszerzenie funkcjonalne)
czerwony PLUS dla InsERT GT (rozszerzenie funkcjonalne)
685,00 zł 679,00 zł 556,91 zł 552,03 zł
szt.
Subiekt GT rozszerzenie na następne 3 stanowiska
Subiekt GT rozszerzenie na następne 3 stanowiska
409,00 zł 365,00 zł 332,52 zł 296,75 zł
szt.
zielony PLUS dla InsERT GT (rozszerzenie funkcjonalne)
zielony PLUS dla InsERT GT (rozszerzenie funkcjonalne)
685,00 zł 679,00 zł 556,91 zł 552,03 zł
szt.
Gratyfikant GT rozszerzenie open na nieograniczoną liczbę pracowników
Gratyfikant GT rozszerzenie open na nieograniczoną liczbę pracowników
1 079,00 zł 1 070,00 zł 877,24 zł 869,92 zł
szt.

Telekonsultant dla programu Subiekt nexo/Gestor nexo pomoc techniczna

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 187,00 zł 187.00
Cena netto: 152,03 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: InsERT
Kod produktu: Telekonsultant dla programu Subiekt nexo/Gestor nexo

Opis

teleKonsultant (do jednego z programów: Subiekt nexo / nexo pro lub Gestor nexo / nexo pro, licencja na 1 rok użytkowania )

 

W ramach bezpłatnej Opieki podstawowej producent oferuje Państwu:

    - telefoniczną pomoc konsultantów InsERT Call Center w przypadku pytań, które mogą pojawić się przy instalacji programu i rozpoczęciu pracy z nim, a także w przypadku wystąpienia tzw. błędów systemowych;
    - możliwość zgłaszania przez Internet sugestii dotyczących funkcjonalności i działania programu do naszej bazy sugestii (za pomocą opcji dostępnej w programie).

Płatne formy Opieki specjalistycznej obejmują (telekonsultant):

   - pojedyncze ulepszenia (dla Analityka i mikroSubiekta dla Windows) lub roczny Abonament na ulepszenia (dla pozostałych programów);
   - zaawansowaną pomoc naszych specjalistów w ramach systemu teleKonsultant;
   - analizę uszkodzonych baz danych przez konsultantów działu pomocy technicznej firmy InsERT.

Uwaga! Aby móc skorzystać z opieki posprzedażnej należy najpierw zarejestrować program za pomocą systemu rejestracji internetowej, bądź wysyłając do firmy InsERT kartę rejestracyjną znajdującą się w pudełku z programem.

Zgłaszając się do nas z pytaniami, wątpliwościami, problemami, należy być przygotowanym do udzielenia odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących użytkowanego komputera oraz wersji programu. Uzyskanie tego typu informacji jest możliwe po uruchomieniu przez Państwa na poziomie danego systemu funkcji Różne-Informacje.

Klienci, którzy wykupią Abonament na ulepszenia lub teleKonsultanta do przynajmniej jednego z posiadanych systemów, dołączają do grona Członków Klubu InsERT, co upoważnia do korzystania ze specjalnych zniżek na produkty i usługi Partnerów Klubu. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą Klubu InsERT, która znajduje się na stronie http://klub.insert.com.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl