Zadaj pytanie on-line
Producenci
Promocje
Subiekt Sprint 2 rozszerzenie na kolejne stanowisko sprzedaży
Subiekt Sprint 2 rozszerzenie na kolejne stanowisko sprzedaży
299,90 zł 269,00 zł 243,82 zł 218,70 zł
szt.
Subiekt nexo PRO Licencja na 1 stanowisko
Subiekt nexo PRO Licencja na 1 stanowisko
893,00 zł 835,00 zł 726,02 zł 678,86 zł
szt.
InsERT Rachmistrz GT oferta hurt b2b sprawdź !
InsERT Rachmistrz GT oferta hurt b2b sprawdź !
335,00 zł 305,00 zł 272,36 zł 247,97 zł
szt.
Insert Subiekt nexo wersja na 3 stanowiska
Insert Subiekt nexo wersja na 3 stanowiska
744,00 zł 679,90 zł 604,88 zł 552,76 zł
szt.
Subiekt Sprint 2 (system szybkiej sprzedaży detalicznej)
Subiekt Sprint 2 (system szybkiej sprzedaży detalicznej)
299,00 zł 295,00 zł 243,09 zł 239,84 zł
szt.
G Data TOTAL PROTECTION 2018 2PC 1rok ESD
G Data TOTAL PROTECTION 2018 2PC 1rok ESD
89,00 zł 82,00 zł 72,36 zł 66,67 zł
szt.
Subiekt GT rozszerzenie na następne 3 stanowiska
Subiekt GT rozszerzenie na następne 3 stanowiska
439,90 zł 339,00 zł 357,64 zł 275,61 zł
szt.
Insert Subiekt nexo PRO rozszerzenie na następne 3 stanowiska
Insert Subiekt nexo PRO rozszerzenie na następne 3 stanowiska
1 871,00 zł 1 497,00 zł 1 521,14 zł 1 217,07 zł
szt.
Insert Rewizor nexo wersja na 1 stanowisko
Insert Rewizor nexo wersja na 1 stanowisko
893,00 zł 859,00 zł 726,02 zł 698,37 zł
szt.
Insert mikroSubiekt dla Windows
Insert mikroSubiekt dla Windows
106,90 zł 103,00 zł 86,91 zł 83,74 zł
szt.

Subiekt nexo PRO Licencja na 3 stanowiska

  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 1 353,50 zł 1 488,00 zł 1353.50
Cena netto: 1 100,41 zł 1 209,76 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: InsERT
Kod produktu: Subiekt nexo PRO Licencja na 3 stanowiska

Opis

Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.

Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.

Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy.

Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:

·         pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;

·         pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma;  faktura sprzedaży z wielu magazynów;

·         rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;

·         kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;

·         kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;

·         prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;

·         obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;

·         kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);

·         rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);

·         prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;

·         rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);

·         automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;

·         pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.

 

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

·         Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;

·         zaawansowane pola własne do obiektów systemu;

·         definiowanie własnych raportów i wydruków;

·         korekta kosztu dostaw;

·         sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie,  rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;

·         możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień;

·         widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”; 

·         widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców; 

·         możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);

·         rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;   

·         możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);

·         obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;

·         obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);

·         możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);

·         rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);

·         sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);

sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl